Korduma kippuvad küsimused

Auto valimine

Milliseid autosid saan rentida?

Saate valida endale sobiva auto valikust, mis asub meie kodulehel.

Kas ma saan valida auto värvi?

Kõikide autode detailse kirjelduse juures on näidatud võimalikud värvivalikud. Päringu tegemisel avalda oma värvi soov. Juhul kui soovitud värvi autot ei ole saadaval, siis pakume mõnda alternatiivset värvi.

Kas ma saan varustust lisada või eemaldada?

Enamik meie kodulehel olevates autodest on kas tootmises või juba toodetud, mistõttu nende tehnilisi andmeid muuta pole võimalik.

Reeglina ostame oma autod "rikkalikus" varustuses, mis garanteerib omajaugu lisamugavust.

Kui tunned, et sooviksid ikkagi parema varustusega automudelit, siis anna meile sellest teada ja leiame sulle sobiva lahenduse

Valisin auto juba edasimüüja juurest – kas ma saan selle auto võtta kuupõhisesse renti?

Meie pakkumised põhinevad läbiräägitud ostutingimustel ning eelnevalt esindusest väljavalitud autole ei ole reeglina võimalik koostada sama soodsaid pakkumisi.
Kui aga leidsid tõesti oma unistuste auto, võid paluda meil sellegi poolest koostada omale pakkumine. See, kas antud individuaalne pakkumine on teile sama ahvatlev kui meie kodulehel olevad pakkumised, sõltub sellest, kas meil on antud sõidukitootjaga eelnev koostööleping.

Mida tähendab "varsti saabuv" staatus autode valikus?

"Varsti saabuv" tähendab, et autod on tellitud ja saabuvad lähinädalatel või -kuudel. Kui soovite sellist autot omale rentida, saame teha sellele autole broneeringu ja senikaua saate meilt rentida endale sobiva asendusauto.

Leping ja tingimused

Kuidas käib rendilepingu sõlmimine?

Rendileping sõlmitakse digitaalset Rentniku (maksjast eraisik või ettevõte) ja Rentiplus OÜ vahel. Rentnik ja vastutav kasutaja ei pea olema üks ja sama isik ning kui on soov rendilepingule lisada rohkem kasutajaid, siis seda on võimalik teha Prime paketis tasuta.

Mis on läbisõidulimiit?

Lepingus sisalduv läbisõidulimiit on maksimaalne kilomeetrite arv, mille auto võib läbida lepingu sõlmimisest kuni liitumisperioodi lõpuni. Läbisõidulimiit põhineb aastalimiidil, mis lepitakse kokku lepingut sõlmides.
1500km kuus / 18 000 km aastast on läbisõit, mis on kõikides Renti põhipakettides ja mis on valdavale enamusele autokasutajatest enam kui piisav. Meie kogemus näitab, et suur osa autokasutajatest läbib aastas alla 18 000 km, kuid samas oleme lisanud võimaluse osta juurde lisakilometraazi, et anda oma klientidele lisa paindlikust.

Miks tõuseb kuumakse läbisõidulimiidi tõustes?

Kõik kuumaksed põhinevad üksikute mudelite teeninduskulude ja amortisatsiooni languse arvutustel, mille põhiparameetriks on auto läbisõit kinldal perioodil. Mida rohkem kilomeetreid auto läbib, seda rohkem kuluvad rehvid, pidurid ja amortiseerub auto.

Kui pikaks ajaks saan rendilepingu sõlmida?

Lepingu saab sõlmida perioodiks 1 kuni 60 kuud. Saadaolevad perioodid on alati esitatud kodulehel päringute tegemisel. Saadaval olevad perioodid on koostatud arvestades autode optimaalseid kasutamise tingimusi.

Kui soovin rendilepingut näiteks pikemaks ajaks või suuremat läbisõitu?

Kui teil on konkreetsed soovid, mida saab täita ainult konkreetse lepingutingimustega, siis võtke meiega ühendust. Valmistame vastavalt teie vajadustele optimaalse lahenduse.

Mis saab siis, kui soovin lõpetada rendilepingut enne kokkulepitud tagastusaega?

Rendileping kestab kokkulepitud tingimustel perioodi lõpuni, aga autot on võimalik tagastada ka varem, kuid sellisel juhul võib lisanduda lepingu katkestamise lisatasu.

Mis on Super (rendi)leping?

Super rendileping annab sulle täieliku vabaduse sõita erinevate autodega ja vahetada autosid millal iganes soovid.

Kui sul peaks olema vaja näiteks vahepeal kaubikut, et kolida, pole probleemi, võta meiega ühendust ja lepime kokku sinuga auto vahetuse. Soovid sõita kõige uuemate mudelitega? See on samuti võimalik.

Kõik need teenused on ühes kuumakses, ilma ühegi lisatasuta. Super lepingut saab sõlmida kuni 12ks kuuks ja tühistada, millal iganes soovid.

Täpsemat infot saad küsida info@renti.ee.

Kas Renti autodega tohib osutada kulleri- ja sõidujagamise teenust.

Ei, kõik autod on varustatud vastavate seadmetega, mis tuvastavad lühikeste tihedas lühikesed sõidud ja uste pideva avamise.

Selleks, et teha kulleri- ja sõidujagamise teenust, on vaja esmalt teha meile eraldi päring ning sõlmida vastav kindlustusleping auto rentiku nimele. Rentnik tasub lisaks sõidukikaardi ja tehnohooldustega seonduvad kulud.

Maksed ja arveldus

Kas auto kuumakse võetakse minu pangakaardilt automaatselt või pean selle maksma käsitsi?

Rendi arved esitatakse elektrooniliselt igakuiselt ja nende maksetähtaeg on 7 päeva enne järgmise perioodi algust. 

Kas enne autole järele tulemist peab tasuma sissemakse, tagatisraha või lepingutasu?

Enne autole järele tulemist tuleb tasuda ära esimene kuumakse. Tagatisraha ega lepingutasu meil ei ole.

Mis ajast hakkan tellitud auto eest renti tasuma?

Kuumaksed arvestatakse autole alates kokkulepitu järeletulemise päevast. Arved väljastatakse alati ettemaksuna. See tähendab, et viimase arve saate kuu aega (+7 päeva) enne sõiduki tagastamist.

Millised teenused kuvatakse arvel?

Iga kuu saate arvet kirjetega "Autorent" ja "Kindlususpoliis". Kuna kindlustus on käibemaksuvaba, siis esitame selle lisaartiklina. Nende tasude summa on täpselt see kuumakse, mille olete meie kodulehel valinud ja mis saadeti teie broneeringu kinnituses.

Kas rendihinnalt on tasutud erisoodustusmaks?

Ei, erisoodustusmaks ja kõik muud maksud jäävad rentniku (ettevõtte) kohustuseks.

Auto kättesaamine

Millal ja kuhu ma saan autole järele tulla?

Auto loovutus toimub kokkuleppitud kohas 24-tunni jooksul peale esimese rendimakse laekumist Rentiplus OÜ pangakontole.

Millised dokumendid pean autole järeletulemisel kaasa võtma?

Kõik, mida vajad, on ID ja juhiluba.

Mida teha, kui vajan autot kohe ja valitud auto on saadaval alles mõne nädala pärast?

Pakume Sulle sarnaste omadustega asendusautot alates esimesest rendipäevast. Meie rendiagent täpsustab  saadaval olevad asendusautod enne rendilepingu sõlmimist.

Sain ligikaudse auto saabumise kuupäeva. Miks nii ja kas auto üleandmine võib viibida?

Uue auto saabimuse kuupäev on alati ligikaudne, sest auto saabumine võib viibida meist mitteolenevatel põhjustel.

Kui kaua võtab auto üleandmine?

Auto üleandmisel palume varuda 10-15 minutit aega, mille jooksul tutvustatakse teile auto põhifunktisoone ja allkirjastatakse üleandmise akt.

Auto kasutamine

Kas ma saan oma autoga välismaale sõita?

Meie rendiautodega tohib sõita Euroopa Liidu riikides, Šveitsi ja Norra territooriumil.

Kui soovite sõita teistesse riikidesse, siis võtke meiega vähemalt 5 tööpäeva enne väljumiskuupäeva  ühendust. Vaatame läbi teie päringu ja otsustame kas lubada sõita autoga soovitud riikidesse ja kui suur on vastv lisatasu.
 

Kus, millal ja kuidas saan oma autot hooldada?

Rendilepingus on täpsustatud auto tavahooldus(t)e asukohad.

Iga autot hooldatakse vastavalt tootja juhistele. Rentniku kohustus on jälgida hoolduste aegu ning kokkuleppida omale sobivad teeninduse ajad.

Vajadusel võtke ühendust meie klienditoega +372 5886 8111

Mida peaksin tegema avarii või vigastuste korral?

Võtke meiega ühendust telefonil +372 5886 8111 ning koordineerime edasised sammud ning vajadusel teie sõiduki remondi.

Kus saab teha hooajalist rehvivahetust?

Rendilepingus on täpsustatud auto rehvivahetuse ja -lao asukoht.

Enne rehvivahetus hooaega palume kindlasti meiega eelnevalt ühendust võtta. Sel juhul on meil aega saata rehvid teie poolt valitud teeninduspunkti. 
Soovi korral saate muuta hoiu- ja rehvivahetuspunkti asukohta. Tarnime rehvid teie valitud teeninduspunkti, mis teeb koostööd Rentiplus OÜ'ga. Esimene kohaletoimetamine on tasuta.

Prime paketis kuulub auto rendihinna sisse ka rehvide ladustamine.

Auto tagastamine

Kuidas autot tagastamiseks ette valmistada?

Auto peaks olema piisavalt puhas nii seest kui väljast, et saaksime kahjustusi kontrollida.
Samuti võtke sõidukist välja kõik isiklikud esemed, mis ei kuulu selle varustusse.

Rendi algul tuleb kaasa auto ülevaatuse akt, soovitame seda hoida autos kuna selle pealt on enne tagastamist hea vaadata auto originaal varustust ja seisukorda.

Kuhu ja kuidas saan auto tagastada?

Vähemalt 2 tööpäeva enne iga auto tagastamist tuleb võtta ühendust meie rendiagendiga, kellega lepite kokku auto täpse tagastamise asukoha, kuupäeva ja kellaaja.
Vajadusel võtke ühendust meie klienditoega +372 5886 8111
Ärge unustage sõiduki dokumentatsiooni, hooldusraamatut, võtmeid ja muud varustust.

Kas ma saan oma praeguse auto tagastada ja samal päeval võtta uue?

Jah, muidugi,tingimusel, et olete oma uue auto ette broneerinud.

Kas ja kuidas saan oma rendilepingut pikendada?

Kõik meie rendilepingud on automaatselt pikenevad, kui just ei ole kokkulepitud teisit või auto tagastakse.

Kas pärast rendierioodi saab autot osta?

Jah, auto ostusoovist palume teavitada meid vähemalt 2 nädalat enne oma rendi lõppu, et saaksime teha pakkumise auto müügiks.

Rentimine on mõistlik valik!

Vaata lähemalt